Jag känner bara tacksamhet och lovord för detta företag.
Jag vill sända ett innerligt tack till teamet. Redan från inledningen kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. Kommunikationen har varit klar och ödmjuk under uppdraget, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Byggstäd Svedala.
Det känns att teamet jobbar med stolthet och hänsyn; varje detalj behandlas med precision och integritet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och pålitliga. De invände inte mot tempo utan tog egna initiativ, presenterade genomtänkta lösningar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig lugn genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen värnar om både kunden och leveranser. De infriade sina löften och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Pålitligt hög kvalitet varje gång.
Jag uppskattar verkligen extra hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med mänsklighet. Kontakten har alltid varit smidiga, klara och behagliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev precis det jag önskade och lite till, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande i toppklass, ett starkt arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Svedala Byggstäd.