Ärligt talat har jag bara beröm att ge det här företaget.
Jag vill framföra ett stort tack till hela gänget. Redan från det första mötet kände jag mig bemött och respekterad, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit rak och ödmjuk under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Storstädning täby.
Det syns att teamet jobbar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj hanteras med precision och integritet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och ansvarstagande. De satt inte av tiden utan styrde upp arbetet, kom med kloka förslag och höll ihop helheten. Jag kände mig trygg från start till mål, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både relationer och kvalitet. De höll vad de lovade och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Jämn, hög kvalitet i varje detalj.
Jag uppskattar extra mycket framför allt hur de kombinerar proffsighet med värme. Samtalen har alltid varit enkla, tydliga och vänliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, en insats som imponerar och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni fanns där när det var dags för täby Storstädning.