Jag vill bara framhålla hur bra företaget är.
Jag vill sända mitt största tack till företaget. Redan från första samtalet kände jag mig uppmärksammad och respekterad, genuint omhändertagen. All kommunikation har varit klar och respektfull under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fönsterputs solna.
Det framgår tydligt att teamet jobbar med engagemang och omsorg; varje detalj hanteras med varsamhet och integritet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan grep tag i frågorna, kom med kloka förslag och höll ihop helheten. Jag kände mig lugn från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både relationer och kvalitet. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Alltid lika hög kvalitet.
Jag uppskattar extra hur de balanserar proffsighet med värme. Våra samtal har alltid varit smidiga, tydliga och trevliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, ett starkt arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är genuint tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för solna Fönsterputs.