Jag är väldigt nöjd och säger bara gott om företaget.
Jag vill passa på att ge ett varmt tack till den här gruppen. Redan från inledningen kände jag mig bemött och tagen på allvar, väl omhändertagen. Dialogen har varit proffsig och ödmjuk genom hela resan, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Vitvaruinstallation Lund.
Det märks att teamet arbetar med stolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med noggrannhet och ansvar. Helheten var genomarbetad och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och självständiga. De väntade inte utan drev arbetet framåt, presenterade genomtänkta lösningar och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn hela vägen, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både relationer och leveranser. De levde upp till allt vi kom överens om och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Vi ger samma höga kvalitet, varje gång.
Jag uppskattar extra mycket särskilt hur de kopplar ihop proffsighet med värme. Våra samtal har alltid varit lätta, tydliga och vänliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet överträffade mina förväntningar, och den positiva känslan sitter kvar.
Sammanfattningsvis: ett strålande bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Lund Vitvaruinstallation.