Jag har bara gott att säga om detta företag.
Jag vill passa på att ge ett riktigt stort tack till hela gänget. Redan från första kontakten kände jag mig sedd och tagen på allvar, omtänksamt bemött. Dialogen har varit tydlig och tillmötesgående genom hela processen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Värmepump Kävlinge.
Det märks att teamet arbetar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med varsamhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara initiativrika och ansvarstagande. De stod inte stilla utan tog egna initiativ, kom med kloka förslag och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig omgiven av trygghet från start till mål, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen sätter värde på både relationer och utfall. De infriade sina löften och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Alltid lika hög kvalitet.
Jag uppskattar extra mycket i synnerhet hur de förenar yrkesskicklighet med hjärta. Våra samtal har alltid varit lätta, tydliga och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och eftersmaken är väldigt god.
I korthet: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem varmt till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Kävlinge Värmepump.