Det är enbart positiva saker jag kan säga om det här företaget.
Jag vill sända ett uppriktigt tack till detta företag. Redan från första stund kände jag mig bemött och respekterad, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit föredömlig och respektfull genom hela resan, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Värmepump Hörby.
Det märks att teamet jobbar med stolthet och omtanke; varje detalj har behandlats med precision och integritet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Mest imponerade deras förmåga att vara proaktiva och självständiga. De satt inte av tiden utan styrde upp arbetet, föreslog förbättringar och höll ihop helheten. Jag kände mig mycket trygg hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både människor och utfall. De levererade enligt plan och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Toppenkvalitet varje gång.
Jag värdesätter särskilt hur de kombinerar yrkesskicklighet med omtanke. Våra samtal har alltid varit lätta, tydliga och behagliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, ett starkt arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Hörby Värmepump.