Jag vill inte säga något annat än positiva saker om den här verksamheten.
Jag vill skicka ett innerligt tack till hela gänget. Redan från första kontakten kände jag mig uppmärksammad och hörd, omhändertagen på riktigt. All kommunikation har varit klar och ödmjuk genom hela processen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Solceller Teckomatorp.
Det känns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj behandlas med noggrannhet och ansvar. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och självständiga. De satt inte av tiden utan tog ledning när det behövdes, föreslog förbättringar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig mycket trygg under hela arbetet, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen värnar om både kunden och leveranser. De levererade enligt plan och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Alltid samma toppkvalitet.
Jag uppskattar verkligen framför allt hur de balanserar proffsighet med värme. Dialogen har alltid varit smidiga, raka och fina. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och eftersmaken är väldigt god.
I korthet: ett fantastiskt bemötande, ett starkt arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är väldigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Teckomatorp Solceller.