Jag har bara positiva intryck av företaget.
Jag vill rikta mitt största tack till den här gruppen. Redan från första kontakten kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. Dialogen har varit proffsig och ödmjuk genom hela resan, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Solceller Löberöd.
Det märks att teamet verkar med stolthet och omtanke; varje detalj behandlas med varsamhet och ansvar. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara initiativrika och ansvarstagande. De satt inte av tiden utan styrde upp arbetet, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig trygg från start till mål, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen sätter värde på både människor och kvalitet. De infriade sina löften och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Samma gedigna kvalitet varje gång.
Jag blir verkligen glad över extra hur de kopplar ihop professionalism med omtanke. Våra samtal har alltid varit lätta, tydliga och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, ett starkt arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Löberöd Solceller.