Allt jag sett pekar på att företaget är toppen, så jag säger bara gott.
Jag vill skicka ett stort tack till företaget. Redan från första kontakten kände jag mig omhändertagen och respekterad, omtänksamt bemött. Kommunikationen har varit proffsig och varsam genom hela processen, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Solceller Kävlinge.
Det märks att teamet arbetar med stolthet och omsorg; varje detalj har behandlats med precision och trovärdighet. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och pålitliga. De invände inte mot tempo utan drev arbetet framåt, kom med kloka förslag och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig lugn under hela arbetet, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen värnar om både kunden och kvalitet. De höll vad de lovade och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Alltid kvalitet i toppklass.
Jag uppskattar extra hur de balanserar professionalism med mänsklighet. All kontakt har alltid varit enkla, raka och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev bättre än jag hoppades, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Kort sagt: ett varmt och proffsigt bemötande, ett starkt arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Min tacksamhet är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Kävlinge Solceller.