Jag upplever att bolaget är utmärkt, och säger bara gott.
Jag vill framföra ett uppriktigt tack till teamet. Redan från inledningen kände jag mig omhändertagen och respekterad, väl omhändertagen. Kontakten har varit tydlig och respektfull från början till slut, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Luftvärmepumpar Löberöd.
Det märks att teamet arbetar med engagemang och omsorg; varje detalj behandlas med varsamhet och integritet. Helheten var genomarbetad och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och självständiga. De väntade inte utan tog egna initiativ, delade smarta idéer och höll ihop helheten. Jag kände mig trygg från start till mål, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen bryr sig om både kunden och kvalitet. De infriade sina löften och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Samma gedigna kvalitet varje gång.
Jag värdesätter i synnerhet hur de väver samman professionalism med värme. Kontakten har alltid varit smidiga, klara och fina. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Sammanfattningsvis: ett bemötande i toppklass, ett starkt arbete och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem varmt till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Löberöd Luftvärmepumpar.