Jag pratar ofta i positiva ordalag om detta företag.
Jag vill lämna ett riktigt stort tack till teamet. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. All kommunikation har varit föredömlig och tillmötesgående genom hela resan, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Luftvärmepumpar Hörby.
Det framgår tydligt att teamet verkar med stolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med varsamhet och ansvar. Arbetet var välkoordinerat och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och pålitliga. De stod inte stilla utan grep tag i frågorna, delade smarta idéer och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig trygg under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen bryr sig om både kunden och utfall. De höll vad de lovade och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Alltid samma trygga kvalitet.
Jag uppskattar extra hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med mänsklighet. Våra samtal har alltid varit lätta, raka och vänliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet överträffade mina förväntningar, och intrycket består.
I korthet: ett varmt och proffsigt bemötande, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som man sällan stöter på. Min tacksamhet är stor och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Hörby Luftvärmepumpar.