Min erfarenhet av firman är uteslutande bra.
Jag vill lämna mitt största tack till er alla. Redan från inledningen kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, väl omhändertagen. Dialogen har varit rak och varsam genom hela processen, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Luftvärmepump Lund.
Det framgår tydligt att teamet verkar med stolthet och omsorg; varje detalj har behandlats med noggrannhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Mest imponerade deras förmåga att vara pådrivande och ansvarstagande. De väntade inte utan styrde upp arbetet, föreslog förbättringar och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig omgiven av trygghet i varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både människor och leveranser. De infriade sina löften och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Kvaliteten är konsekvent hög, varje gång.
Jag uppskattar särskilt hur de väver samman proffsighet med mänsklighet. Samtalen har alltid varit smidiga, klara och fina. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
I korthet: ett bemötande i toppklass, en imponerande arbetsinsats och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Lund Luftvärmepump.