Jag talar bara gott om företaget.
Jag vill sända ett stort och varmt tack till företaget. Redan från det första mötet kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och ödmjuk från början till slut, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Elfirma Lund.
Det känns att teamet verkar med engagemang och omtanke; varje detalj behandlas med noggrannhet och integritet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och trygga i sitt hantverk. De väntade inte utan tog egna initiativ, kom med kloka förslag och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både kunden och kvalitet. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Kvaliteten är lika hög varje gång.
Jag uppskattar verkligen extra hur de balanserar professionalism med mänsklighet. All kontakt har alltid varit enkla, raka och fina. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och den goda känslan dröjer sig kvar.
I korthet: ett fantastiskt bemötande, en insats som imponerar och en tillförlitlighet som är ovanlig. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem varmt till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Lund Elfirma.