Om det här företaget har jag inget negativt att säga, bara bra saker.
Jag vill rikta ett uppriktigt tack till företaget. Redan från första samtalet kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, genuint omhändertagen. Dialogen har varit tydlig och respektfull från början till slut, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Elfirma Löberöd.
Det märks att teamet verkar med stolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med noggrannhet och ansvar. Helheten var genomarbetad och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och ansvarstagande. De väntade inte utan drev arbetet framåt, föreslog förbättringar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn i varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både människor och resultat. De höll vad de lovade och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Pålitligt hög kvalitet varje gång.
Jag sätter stort värde på särskilt hur de balanserar yrkesskicklighet med värme. Kontakten har alltid varit smidiga, raka och vänliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och eftersmaken är väldigt god.
I korthet: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är väldigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Löberöd Elfirma.