Helt ärligt är det enbart positiva saker jag kan säga om det här företaget.
Jag vill lämna ett riktigt stort tack till detta företag. Redan från starten kände jag mig sedd och lyssnad på, omtänksamt bemött. Dialogen har varit proffsig och ödmjuk genom hela resan, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Elfirma Kävlinge.
Det framgår tydligt att teamet arbetar med engagemang och hänsyn; varje detalj behandlas med noggrannhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och pålitliga. De satt inte av tiden utan tog ledning när det behövdes, presenterade genomtänkta lösningar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig omgiven av trygghet under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både kunden och kvalitet. De stod för sina ord och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Samma höga kvalitet varje gång.
Jag uppskattar verkligen särskilt hur de förenar proffsighet med omtanke. Våra samtal har alltid varit enkla, tydliga och behagliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och den goda känslan dröjer sig kvar.
I korthet: ett varmt och proffsigt bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem varmt till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Varmt tack för er insats, ni fanns där när det var dags för Kävlinge Elfirma.