Jag vill gärna lyfta fram hur positivt den här verksamheten är.
Jag vill passa på att ge ett innerligt tack till detta företag. Redan från första samtalet kände jag mig sedd och tagen på allvar, väl omhändertagen. Kontakten har varit klar och ödmjuk under uppdraget, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Elföretag Svalöv.
Det känns att teamet arbetar med engagemang och omtanke; varje detalj har behandlats med noggrannhet och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara lösningsorienterade och självständiga. De väntade inte utan grep tag i frågorna, presenterade genomtänkta lösningar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn under hela arbetet, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen bryr sig om både människor och leveranser. De infriade sina löften och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Alltid samma höga kvalitet.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de väver samman professionalism med omtanke. All kontakt har alltid varit enkla, tydliga och behagliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev precis det jag önskade och lite till, och den positiva känslan sitter kvar.
Sammanfattningsvis: ett varmt och proffsigt bemötande, ett starkt arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Svalöv Elföretag.