Ärligt talat har jag bara lovord att ge den här verksamheten.
Jag vill skicka mitt största tack till er alla. Redan från första stund kände jag mig uppmärksammad och respekterad, omtänksamt bemött. All kommunikation har varit rak och respektfull från början till slut, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Elföretag Höör.
Det märks att teamet verkar med engagemang och hänsyn; varje detalj har behandlats med noggrannhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara framåtblickande och trygga i sitt hantverk. De satt inte av tiden utan styrde upp arbetet, delade smarta idéer och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Jämn, hög kvalitet i varje detalj.
Jag blir verkligen glad över särskilt hur de kombinerar professionalism med mänsklighet. Kontakten har alltid varit enkla, tydliga och vänliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och den positiva känslan sitter kvar.
Kort sagt: ett bemötande som gör skillnad, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för Höör Elföretag.