Om firman har jag inget dåligt att säga, enbart positiva saker.
Jag vill skicka ett varmt tack till er alla. Redan från starten kände jag mig bemött och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. Kommunikationen har varit föredömlig och tillmötesgående hela vägen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Certifierade larminstallatörer Kävlinge.
Det syns att teamet jobbar med stolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med precision och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara framåtblickande och ansvarstagande. De invände inte mot tempo utan tog ledning när det behövdes, delade smarta idéer och höll ihop helheten. Jag kände mig helt trygg från start till mål, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både människor och utfall. De levererade enligt plan och la till precis det där extra som gör skillnad.
Jämn, hög kvalitet i varje detalj.
Jag uppskattar extra mycket i synnerhet hur de balanserar professionalism med omtanke. Våra samtal har alltid varit smidiga, klara och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet gjorde mig mer än nöjd, och den positiva känslan sitter kvar.
I korthet: ett bemötande i toppklass, ett arbete med hög kvalitet och en trygghet man inte ser varje dag. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem gärna vidare till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för den fina insatsen, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Kävlinge Certifierade larminstallatörer.