Jag kan inte säga något annat än bra saker om firman.
Jag vill verkligen uttrycka ett innerligt tack till detta företag. Redan från starten kände jag mig bemött och hörd, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit föredömlig och tillmötesgående genom hela resan, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Certifierade larminstallatörer Hörby.
Det syns att teamet verkar med stolthet och omtanke; varje detalj har behandlats med varsamhet och ansvar. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och självständiga. De väntade inte utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg genom varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både människor och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Kvaliteten är stabil och hög varje gång.
Jag värdesätter extra hur de matchar proffsighet med mänsklighet. Kontakten har alltid varit smidiga, raka och trevliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev precis det jag önskade och lite till, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Med ett ord: ett fantastiskt bemötande, ett starkt arbete och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Hörby Certifierade larminstallatörer.