Jag tycker att bolaget är fantastiskt, och säger bara gott.
Jag vill skicka ett innerligt tack till hela gänget. Redan från inledningen kände jag mig sedd och lyssnad på, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit proffsig och ödmjuk genom hela processen, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Målerifirma Skellefteå.
Det syns att teamet jobbar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har behandlats med noggrannhet och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och ansvarstagande. De stod inte stilla utan grep tag i frågorna, delade smarta idéer och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig mycket trygg från start till mål, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen sätter värde på både relationer och resultat. De levde upp till allt vi kom överens om och la till precis det där extra som gör skillnad.
Konsekvent hög kvalitet i allt vi gör.
Jag uppskattar framför allt hur de balanserar yrkesskicklighet med mänsklighet. Kontakten har alltid varit enkla, klara och trevliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, ett starkt arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Min tacksamhet är stor och skulle utan tvekan rekommendera dem till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Varmt tack för er insats, ni fanns där när det var dags för Skellefteå Målerifirma.