Jag har enbart positiva erfarenheter av det här företaget.
Jag vill lämna ett stort tack till den här gruppen. Redan från första samtalet kände jag mig uppmärksammad och hörd, omtänksamt bemött. Kommunikationen har varit tydlig och ödmjuk genom hela processen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Målare Ylivieska.
Det märks att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med varsamhet och ansvar. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och självständiga. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, delade smarta idéer och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både relationer och kvalitet. De levde upp till allt vi kom överens om och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Stadigt hög kvalitet, om och om igen.
Jag blir verkligen glad över i synnerhet hur de kombinerar professionalism med värme. All kontakt har alltid varit lätta, raka och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och jag bär med mig en positiv känsla.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, ett starkt arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag känner stor tacksamhet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Varmt tack för er insats, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Ylivieska Målare.