Det enda jag kan säga om företaget är gott.
Jag vill framföra ett uppriktigt tack till hela gänget. Redan från inledningen kände jag mig omhändertagen och respekterad, omtänksamt bemött. Kontakten har varit föredömlig och tillmötesgående genom hela processen, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Målare Lycksele.
Det syns att teamet arbetar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med precision och ärlighet. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och pålitliga. De satt inte av tiden utan styrde upp arbetet, föreslog förbättringar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn under hela arbetet, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både relationer och resultat. De stod för sina ord och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
En jämn kvalitet på hög nivå varje gång.
Jag sätter stort värde på framför allt hur de balanserar yrkesskicklighet med värme. Samtalen har alltid varit smidiga, tydliga och fina. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och eftersmaken är väldigt god.
I korthet: ett strålande bemötande, en insats som imponerar och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag känner stor tacksamhet och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Lycksele Målare.