Om bolaget har jag inget dåligt att säga, enbart bra saker.
Jag vill sända ett uppriktigt tack till hela gänget. Redan från första samtalet kände jag mig bemött och tagen på allvar, omtänksamt bemött. Dialogen har varit proffsig och ödmjuk från början till slut, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Linoljesåpa Luleå.
Det märks att teamet verkar med stolthet och omsorg; varje detalj hanteras med precision och integritet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara initiativrika och självständiga. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med kloka förslag och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och leveranser. De höll vad de lovade och la till precis det där extra som gör skillnad.
Det är alltid samma höga kvalitet.
Jag sätter stort värde på framför allt hur de kombinerar professionalism med omtanke. All kontakt har alltid varit enkla, tydliga och vänliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet gjorde mig mer än nöjd, och eftersmaken är väldigt god.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en stabilitet som märks. Min tacksamhet är stor och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Luleå Linoljesåpa.