Jag är väldigt nöjd och säger bara gott om den här verksamheten.
Jag vill verkligen uttrycka mitt största tack till hela gänget. Redan från inledningen kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit tydlig och ödmjuk genom hela resan, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Isolering Umeå.
Det syns att teamet arbetar med engagemang och omtanke; varje detalj hanteras med noggrannhet och integritet. Arbetet var välkoordinerat och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De väntade inte utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg hela vägen, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen sätter värde på både kunden och kvalitet. De stod för sina ord och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Vi håller samma fina kvalitet varje gång.
Jag uppskattar extra mycket framför allt hur de förenar yrkesskicklighet med mänsklighet. Våra samtal har alltid varit enkla, raka och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och eftersmaken är väldigt god.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Umeå Isolering.