Jag har bara beröm för det här företaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett stort och varmt tack till hela gänget. Redan från första kontakten kände jag mig bemött och lyssnad på, omtänksamt bemött. Kontakten har varit tydlig och respektfull hela vägen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Träningsprogram Kalmar.
Det syns att teamet verkar med stolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med varsamhet och ansvar. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara framåtblickande och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med kloka förslag och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig omgiven av trygghet från start till mål, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen bryr sig om både människor och kvalitet. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Vi levererar samma höga kvalitet varje gång.
Jag värdesätter extra hur de kopplar ihop professionalism med hjärta. Dialogen har alltid varit smidiga, tydliga och vänliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet gjorde mig mer än nöjd, och intrycket består.
Kort sagt: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem varmt till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för allt ni gjort, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Kalmar Träningsprogram.