Hittills är min bild av företaget enbart gynnsam.
Jag vill verkligen uttrycka ett stort och varmt tack till detta företag. Redan från första samtalet kände jag mig omhändertagen och respekterad, omhändertagen på riktigt. Kommunikationen har varit rak och varsam hela vägen, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rehab Torsås.
Det känns att teamet verkar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj hanteras med precision och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och pålitliga. De invände inte mot tempo utan tog egna initiativ, föreslog förbättringar och höll ordning på alla delar. Jag kände mig helt trygg från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både kunden och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Samma fina resultat varje gång.
Jag uppskattar i synnerhet hur de matchar professionalism med omtanke. Samtalen har alltid varit lätta, tydliga och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och intrycket består.
I korthet: ett varmt och proffsigt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för den fina insatsen, ni fanns där när det var dags för Torsås Rehab.