Jag tycker att detta företag är fantastiskt, och säger bara gott.
Jag vill lämna mitt största tack till den här gruppen. Redan från starten kände jag mig sedd och respekterad, omtänksamt bemött. Kontakten har varit tydlig och respektfull hela vägen, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rehab Kallinge.
Det känns att teamet jobbar med engagemang och omsorg; varje detalj har behandlats med varsamhet och ärlighet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Mest imponerade deras förmåga att vara proaktiva och självständiga. De väntade inte utan styrde upp arbetet, kom med kloka förslag och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig trygg genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både människor och leveranser. De stod för sina ord och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
En jämn kvalitet på hög nivå varje gång.
Jag uppskattar extra hur de förenar professionalism med hjärta. All kontakt har alltid varit smidiga, klara och vänliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet landade över förväntan, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Med ett ord: ett bemötande som gör skillnad, ett starkt arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är genuint tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Kallinge Rehab.