Det är enbart positiva saker jag kan säga om bolaget.
Jag vill lämna ett stort tack till er alla. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, omtänksamt bemött. All kommunikation har varit tydlig och varsam genom hela processen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rödljusterapi Rödeby.
Det märks att teamet arbetar med engagemang och omtanke; varje detalj behandlas med noggrannhet och ärlighet. Helheten var genomarbetad och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara pådrivande och självständiga. De invände inte mot tempo utan tog ledning när det behövdes, kom med kloka förslag och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både relationer och kvalitet. De höll vad de lovade och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Ständigt samma höga kvalitet.
Jag sätter stort värde på i synnerhet hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med mänsklighet. Våra samtal har alltid varit smidiga, raka och fina. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet gjorde mig mer än nöjd, och jag bär med mig en positiv känsla.
Sammanfattningsvis: ett strålande bemötande, ett starkt arbete och en stabilitet som märks. Min tacksamhet är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Rödeby Rödljusterapi.