Jag har bara gott att säga om den här verksamheten.
Jag vill sända mitt största tack till hela gänget. Redan från första kontakten kände jag mig sedd och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. All kommunikation har varit föredömlig och respektfull hela vägen, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Rödljusterapi Kallinge.
Det känns att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med precision och integritet. Arbetet var välkoordinerat och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och självständiga. De väntade inte utan grep tag i frågorna, presenterade genomtänkta lösningar och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både kunden och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Samma fina resultat varje gång.
Jag uppskattar extra mycket framför allt hur de förenar proffsighet med värme. Samtalen har alltid varit lätta, klara och behagliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och jag bär med mig en positiv känsla.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni fanns där när det var dags för Kallinge Rödljusterapi.