Allt jag hört pekar på att företaget är toppen, så jag talar bara gott.
Jag vill sända mitt största tack till er alla. Redan från första kontakten kände jag mig sedd och lyssnad på, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit föredömlig och respektfull hela vägen, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Pt Ronneby.
Det framgår tydligt att teamet arbetar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med varsamhet och ansvar. Arbetet var välkoordinerat och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och pålitliga. De invände inte mot tempo utan tog egna initiativ, föreslog förbättringar och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig lugn genom varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen bryr sig om både människor och utfall. De infriade sina löften och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Alltid hög standard, varje gång.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de kombinerar professionalism med omtanke. All kontakt har alltid varit lätta, tydliga och fina. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och jag bär med mig en positiv känsla.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, ett genomtänkt och gediget arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Min tacksamhet är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Ronneby Pt.