Jag har inget annat än beröm för detta företag.
Jag vill framföra ett stort och varmt tack till företaget. Redan från inledningen kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit klar och respektfull hela vägen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Personlig träning Kalmar.
Det känns att teamet arbetar med engagemang och hänsyn; varje detalj har hanterats med noggrannhet och ansvar. Insatsen var imponerande och leveransen blev stark. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och pålitliga. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och höll ordning på alla delar. Jag kände mig lugn i varje steg, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både relationer och kvalitet. De levererade enligt plan och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Stadigt hög kvalitet, om och om igen.
Jag uppskattar i synnerhet hur de kombinerar proffsighet med värme. Dialogen har alltid varit lätta, raka och trevliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev precis det jag önskade och lite till, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett varmt och proffsigt bemötande, ett starkt arbete och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för den fina insatsen, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Kalmar Personlig träning.