Från min sida kommer bara beröm om den här verksamheten.
Jag vill passa på att ge ett stort tack till teamet. Redan från första samtalet kände jag mig sedd och lyssnad på, genuint omhändertagen. Kontakten har varit klar och varsam från början till slut, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Personlig träning Jämjö.
Det syns att teamet verkar med stolthet och omsorg; varje detalj hanteras med varsamhet och ärlighet. Allt kändes genomtänkt och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De satt inte av tiden utan tog egna initiativ, kom med värdefulla inspel och höll ihop helheten. Jag kände mig omgiven av trygghet i varje steg, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen värnar om både människor och leveranser. De stod för sina ord och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Alltid förstklassig kvalitet.
Jag uppskattar verkligen extra hur de förenar proffsighet med hjärta. Samtalen har alltid varit lätta, raka och trevliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet landade över förväntan, och den positiva känslan sitter kvar.
Kort sagt: ett fantastiskt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är väldigt tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Jämjö Personlig träning.