Mina ord om det här företaget är enbart positiva.
Jag vill passa på att ge ett riktigt stort tack till er alla. Redan från första samtalet kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, omtänksamt bemött. All kommunikation har varit proffsig och tillmötesgående från början till slut, med prompt återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Personlig tränare Sturkö.
Det känns att teamet arbetar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj hanteras med precision och trovärdighet. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara proaktiva och pålitliga. De väntade inte utan grep tag i frågorna, presenterade genomtänkta lösningar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig omgiven av trygghet hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både kunden och kvalitet. De höll vad de lovade och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Samma höga kvalitet varje gång.
Jag sätter stort värde på extra hur de matchar professionalism med värme. All kontakt har alltid varit smidiga, raka och trevliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och känslan av kvalitet stannar kvar.
Sammanfattningsvis: ett varmt och proffsigt bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en pålitlighet som inger förtroende. Min tacksamhet är stor och rekommenderar dem gärna vidare till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för allt ni gjort, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Sturkö Personlig tränare.