Min upplevelse av den här verksamheten är konsekvent utmärkt.
Jag vill verkligen uttrycka ett stort och varmt tack till företaget. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och hörd, väl omhändertagen. All kommunikation har varit föredömlig och respektfull under uppdraget, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Personlig tränare Rödeby.
Det syns att teamet jobbar med stolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med varsamhet och ansvar. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och trygga i sitt hantverk. De satt inte av tiden utan drev arbetet framåt, delade smarta idéer och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig lugn hela vägen, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både kunden och utfall. De levererade enligt plan och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Kvaliteten är alltid lika hög.
Jag blir verkligen glad över i synnerhet hur de kombinerar proffsighet med värme. All kontakt har alltid varit smidiga, klara och behagliga. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och eftersmaken är väldigt god.
Sammanfattningsvis: ett strålande bemötande, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Rödeby Personlig tränare.