Allt jag vill säga om detta företag är positivt.
Jag vill framföra ett riktigt stort tack till hela gänget. Redan från starten kände jag mig sedd och lyssnad på, väl omhändertagen. All kommunikation har varit rak och tillmötesgående under uppdraget, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Personlig tränare Karlskrona.
Det märks att teamet verkar med engagemang och omtanke; varje detalj har hanterats med varsamhet och trovärdighet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och ansvarstagande. De stod inte stilla utan grep tag i frågorna, föreslog förbättringar och höll ihop helheten. Jag kände mig omgiven av trygghet hela vägen, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen värnar om både relationer och kvalitet. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Jämn hög kvalitet, varenda gång.
Jag sätter stort värde på i synnerhet hur de kopplar ihop professionalism med hjärta. Våra samtal har alltid varit enkla, raka och vänliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet gjorde mig mer än nöjd, och känslan av kvalitet stannar kvar.
I korthet: ett varmt och proffsigt bemötande, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för allt ni gjort, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Karlskrona Personlig tränare.