Min erfarenhet av det här företaget är enbart bra.
Jag vill framföra ett varmt tack till den här gruppen. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och hörd, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och tillmötesgående under uppdraget, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Kostrådgivning Nättraby.
Det framgår tydligt att teamet jobbar med stolthet och omsorg; varje detalj har hanterats med precision och trovärdighet. Allt kändes genomtänkt och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och pålitliga. De väntade inte utan tog egna initiativ, presenterade genomtänkta lösningar och höll ihop helheten. Jag kände mig mycket trygg från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både relationer och leveranser. De levde upp till allt vi kom överens om och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Toppenkvalitet varje gång.
Jag uppskattar verkligen i synnerhet hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med hjärta. All kontakt har alltid varit lätta, tydliga och fina. Man känner sig verkligen viktig hos dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev precis det jag önskade och lite till, och den goda känslan dröjer sig kvar.
I korthet: ett bemötande som gör skillnad, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Nättraby Kostrådgivning.