Så långt är min bild av det här företaget enbart gynnsam.
Jag vill verkligen uttrycka ett innerligt tack till den här gruppen. Redan från inledningen kände jag mig omhändertagen och tagen på allvar, genuint omhändertagen. All kommunikation har varit tydlig och varsam från början till slut, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Idrottsskada Ronneby.
Det märks att teamet verkar med engagemang och omsorg; varje detalj behandlas med noggrannhet och integritet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och pålitliga. De stod inte stilla utan styrde upp arbetet, kom med kloka förslag och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig helt trygg under hela arbetet, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen värnar om både relationer och utfall. De höll vad de lovade och la till precis det där extra som gör skillnad.
Alltid kvalitet i toppklass.
Jag blir verkligen glad över extra hur de balanserar professionalism med mänsklighet. Samtalen har alltid varit lätta, tydliga och fina. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet blev bättre än jag hoppades, och jag bär med mig en positiv känsla.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, en insats som imponerar och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Ronneby Idrottsskada.