Jag känner enbart tacksamhet och lovord för bolaget.
Jag vill lämna ett stort tack till hela gänget. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och tagen på allvar, genuint omhändertagen. Dialogen har varit proffsig och ödmjuk genom hela resan, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Idrottsskada Kalmar.
Det märks att teamet arbetar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med varsamhet och ärlighet. Helheten var genomarbetad och leveransen blev stark. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och pålitliga. De invände inte mot tempo utan grep tag i frågorna, presenterade genomtänkta lösningar och höll ihop helheten. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både människor och utfall. De infriade sina löften och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Kvalitet i toppklass, varje gång.
Jag uppskattar extra mycket särskilt hur de kombinerar proffsighet med omtanke. Samtalen har alltid varit enkla, raka och fina. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet överträffade mina förväntningar, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, en insats som imponerar och en pålitlighet som inger förtroende. Min tacksamhet är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för ert engagemang, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Kalmar Idrottsskada.