Varje gång jag nämner firman blir det lovord.
Jag vill lämna mitt största tack till teamet. Redan från första samtalet kände jag mig uppmärksammad och hörd, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit klar och varsam genom hela resan, med snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Vaxning Sollentuna.
Det märks att teamet arbetar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med varsamhet och ansvar. Insatsen var imponerande och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och pålitliga. De stod inte stilla utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och höll ihop helheten. Jag kände mig helt trygg hela vägen, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen värnar om både människor och kvalitet. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Vi håller en jämn och hög kvalitet varje gång.
Jag blir verkligen glad över extra hur de väver samman professionalism med mänsklighet. Samtalen har alltid varit smidiga, raka och fina. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev precis det jag önskade och lite till, och jag bär med mig en positiv känsla.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, ett arbete med hög kvalitet och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är uppriktigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Sollentuna Vaxning.