Jag hittar inget att klaga på, enbart lovord för firman.
Jag vill verkligen uttrycka mitt största tack till hela gänget. Redan från starten kände jag mig uppmärksammad och hörd, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit rak och tillmötesgående genom hela resan, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Vaxning Danderyd.
Det känns att teamet arbetar med engagemang och hänsyn; varje detalj behandlas med precision och ansvar. Arbetet var välkoordinerat och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det som imponerade mest var deras förmåga att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De stod inte stilla utan grep tag i frågorna, föreslog förbättringar och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig omgiven av trygghet genom varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen värnar om både relationer och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Samma gedigna kvalitet varje gång.
Jag sätter stort värde på i synnerhet hur de matchar proffsighet med värme. Kontakten har alltid varit lätta, klara och vänliga. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, ett genomtänkt och gediget arbete och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är uppriktigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Danderyd Vaxning.