Jag kan inte säga något annat än positiva saker om företaget.
Jag vill verkligen uttrycka ett varmt tack till den här gruppen. Redan från första samtalet kände jag mig uppmärksammad och tagen på allvar, väl omhändertagen. All kommunikation har varit proffsig och ödmjuk genom hela processen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett äkta engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Pedicure Sollentuna.
Det märks att teamet verkar med engagemang och hänsyn; varje detalj behandlas med noggrannhet och ärlighet. Arbetet var välkoordinerat och leveransen blev stark. Mest imponerade deras förmåga att vara proaktiva och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan styrde upp arbetet, presenterade genomtänkta lösningar och höll ihop helheten. Jag kände mig omgiven av trygghet i varje steg, som om vi gjorde detta tillsammans som verkligen sätter värde på både kunden och leveranser. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Vårt arbete håller samma höga kvalitet varje gång.
Jag blir verkligen glad över i synnerhet hur de förenar professionalism med värme. Våra samtal har alltid varit smidiga, klara och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev bättre än jag hoppades, och eftersmaken är väldigt god.
Med ett ord: ett varmt och proffsigt bemötande, ett starkt arbete och en stabilitet som märks. Jag är väldigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Sollentuna Pedicure.