Jag kan med gott samvete rekommendera firman.
Jag vill verkligen uttrycka ett uppriktigt tack till företaget. Redan från inledningen kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, väl omhändertagen. Kommunikationen har varit tydlig och respektfull från början till slut, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Pedicure Nacka.
Det märks att teamet jobbar med stolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med noggrannhet och ärlighet. Helheten var genomarbetad och resultatet blev utmärkt. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och ansvarstagande. De stod inte stilla utan grep tag i frågorna, presenterade genomtänkta lösningar och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig mycket trygg hela vägen, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen sätter värde på både människor och leveranser. De infriade sina löften och la till precis det där extra som gör skillnad.
Samma utmärkta kvalitet varenda gång.
Jag uppskattar extra mycket särskilt hur de kombinerar yrkesskicklighet med omtanke. Samtalen har alltid varit lätta, klara och trevliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet landade över förväntan, och den positiva känslan sitter kvar.
Kort sagt: ett strålande bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en pålitlighet som inger förtroende. Min tacksamhet är stor och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Nacka Pedicure.