Jag känner bara tacksamhet och beröm för detta företag.
Jag vill skicka ett stort och varmt tack till teamet. Redan från första stund kände jag mig uppmärksammad och lyssnad på, genuint omhändertagen. Kommunikationen har varit föredömlig och tillmötesgående hela vägen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Medicinsk fotvårdsbehandling Nacka.
Det märks att teamet arbetar med stolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med noggrannhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och självständiga. De satt inte av tiden utan tog ledning när det behövdes, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig mycket trygg genom varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen bryr sig om både kunden och resultat. De levde upp till allt vi kom överens om och la till precis det där extra som gör skillnad.
En jämn kvalitet på hög nivå varje gång.
Jag värdesätter i synnerhet hur de väver samman proffsighet med mänsklighet. Våra samtal har alltid varit enkla, raka och behagliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet överträffade mina förväntningar, och den positiva känslan sitter kvar.
Med ett ord: ett bemötande som gör skillnad, en imponerande arbetsinsats och en trygghet man inte ser varje dag. Jag är uppriktigt tacksam och ger dem mina varmaste rekommendationer till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Stort tack för ert engagemang, ni fanns där när det var dags för Nacka Medicinsk fotvårdsbehandling.