Jag har bara goda intryck av detta företag.
Jag vill sända ett uppriktigt tack till företaget. Redan från första samtalet kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, genuint omhändertagen. Kontakten har varit proffsig och ödmjuk under uppdraget, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Medicinsk fotvård Södertälje.
Det syns att teamet jobbar med yrkesstolthet och omsorg; varje detalj har behandlats med varsamhet och trovärdighet. Insatsen var imponerande och utfallet blev mycket bra. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och pålitliga. De satt inte av tiden utan tog ledning när det behövdes, kom med kloka förslag och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig mycket trygg hela vägen, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och utfall. De levde upp till allt vi kom överens om och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Alltid lika säker kvalitet.
Jag blir verkligen glad över särskilt hur de väver samman proffsighet med värme. Våra samtal har alltid varit lätta, raka och vänliga. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Resultatet blev precis det jag önskade och lite till, och den positiva känslan sitter kvar.
Om jag ska sammanfatta: ett bemötande som gör skillnad, en imponerande arbetsinsats och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem helhjärtat till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Varmt tack för er insats, ni fanns där när det var dags för Södertälje Medicinsk fotvård.