Vi uppskattar firman och har bara positiva saker att säga.
Jag vill sända ett varmt tack till detta företag. Redan från det första mötet kände jag mig sedd och respekterad, omhändertagen på riktigt. Kontakten har varit klar och tillmötesgående hela vägen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Medicinsk fotvård Nacka.
Det syns att teamet verkar med stolthet och hänsyn; varje detalj har behandlats med precision och trovärdighet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara pådrivande och självständiga. De väntade inte utan tog egna initiativ, delade smarta idéer och säkerställde att inget föll mellan stolarna. Jag kände mig trygg från start till mål, med en partner som stod stadigt som verkligen sätter värde på både kunden och resultat. De höll vad de lovade och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Det är alltid samma höga kvalitet.
Jag sätter stort värde på framför allt hur de matchar yrkesskicklighet med värme. Våra samtal har alltid varit lätta, tydliga och trevliga. Jag upplever att jag tas på allvar; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och intrycket består.
I korthet: ett fantastiskt bemötande, en insats som imponerar och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem gärna vidare till dig som sätter värde på kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för allt ni gjort, ni gjorde verkligen skillnad för mig när det behövdes hjälp med Nacka Medicinsk fotvård.