Jag vill bara framhålla hur bra bolaget är.
Jag vill sända ett stort tack till detta företag. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och hörd, omhändertagen på riktigt. Dialogen har varit föredömlig och respektfull genom hela processen, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotvårdsklinik Huddinge.
Det märks att teamet jobbar med yrkesstolthet och omtanke; varje detalj har behandlats med precision och ärlighet. Insatsen var imponerande och resultatet blev utmärkt. Mest imponerade deras förmåga att vara initiativrika och självständiga. De stod inte stilla utan grep tag i frågorna, delade smarta idéer och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig helt trygg hela vägen, med känslan av en trygg partner hela vägen som verkligen sätter värde på både kunden och kvalitet. De stod för sina ord och bjöd på det där lilla extra som lyfter helheten.
Vi levererar jämnt på hög nivå, varje gång.
Jag sätter stort värde på särskilt hur de kopplar ihop yrkesskicklighet med värme. Kontakten har alltid varit lätta, raka och fina. Man känner att man betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och intrycket består.
Kort sagt: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som man sällan stöter på. Jag är väldigt tacksam och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som värdesätter kvalitet, ansvar och mänsklig omtanke. Tack för ert engagemang, det gjorde verklig skillnad just när jag behövde stöd med Huddinge Fotvårdsklinik.