Jag talar bara gott om detta företag.
Jag vill skicka ett varmt tack till detta företag. Redan från inledningen kände jag mig bemött och respekterad, omhändertagen på riktigt. All kommunikation har varit klar och tillmötesgående genom hela resan, med omedelbar återkoppling när jag hade frågor och ett sant engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotvård Sollentuna.
Det märks att teamet arbetar med engagemang och omtanke; varje detalj behandlas med noggrannhet och ärlighet. Allt kändes genomtänkt och slutresultatet överträffade förväntningarna. Det största pluset var förmågan att vara lösningsorienterade och ansvarstagande. De stod inte stilla utan grep tag i frågorna, kom med kloka förslag och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig mycket trygg i varje steg, med en partner som stod stadigt som verkligen sätter värde på både människor och leveranser. De levde upp till allt vi kom överens om och levererade dessutom den där lilla extra omtanken som gör all skillnad.
Vi levererar jämnt på hög nivå, varje gång.
Jag uppskattar i synnerhet hur de kombinerar yrkesskicklighet med värme. Samtalen har alltid varit smidiga, tydliga och trevliga. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet gjorde mig mer än nöjd, och den goda känslan dröjer sig kvar.
Sammanfattningsvis: ett bemötande i toppklass, en imponerande arbetsinsats och en pålitlighet som inger förtroende. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Stort tack för ert engagemang, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Sollentuna Fotvård.