Jag vill bara lyfta fram hur bra den här verksamheten är.
Jag vill framföra ett varmt tack till hela gänget. Redan från det första mötet kände jag mig omhändertagen och hörd, omtänksamt bemött. Dialogen har varit klar och varsam under uppdraget, med skyndsam återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotvård Botkyrka.
Det syns att teamet jobbar med stolthet och omsorg; varje detalj behandlas med precision och ärlighet. Allt kändes genomtänkt och leveransen blev stark. Mest imponerade deras förmåga att vara lösningsorienterade och självständiga. De satt inte av tiden utan tog egna initiativ, delade smarta idéer och fångade upp allt som behövde göras. Jag kände mig helt trygg hela vägen, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen värnar om både kunden och leveranser. De höll vad de lovade och la till precis det där extra som gör skillnad.
Samma utmärkta kvalitet varenda gång.
Jag uppskattar extra mycket i synnerhet hur de förenar professionalism med mänsklighet. All kontakt har alltid varit smidiga, raka och fina. Det är tydligt att jag betyder något för dem; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet överträffade mina förväntningar, och eftersmaken är väldigt god.
Med ett ord: ett bemötande i toppklass, ett arbete med hög kvalitet och en tillförlitlighet som är ovanlig. Jag är genuint tacksam och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar kvalitet, ansvar och omtanke. Tack för den fina insatsen, ni gjorde skillnad för mig i frågan om Botkyrka Fotvård.