Om den här verksamheten har jag inget dåligt att säga, bara bra saker.
Jag vill rikta ett innerligt tack till företaget. Redan från första kontakten kände jag mig omhändertagen och hörd, genuint omhändertagen. Kontakten har varit tydlig och respektfull genom hela resan, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett påtagligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotterapeut Sollentuna.
Det framgår tydligt att teamet verkar med stolthet och omtanke; varje detalj har hanterats med noggrannhet och trovärdighet. Helheten var genomarbetad och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och trygga i sitt hantverk. De invände inte mot tempo utan tog egna initiativ, delade smarta idéer och höll ordning på alla delar. Jag kände mig trygg under hela arbetet, med stöd av en partner som verkligen bryr sig som verkligen sätter värde på både relationer och kvalitet. De levererade enligt plan och gav dessutom den där extra omsorgen som märks.
Alltid samma välgjorda kvalitet.
Jag värdesätter framför allt hur de kombinerar yrkesskicklighet med hjärta. Kontakten har alltid varit lätta, tydliga och fina. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Slutresultatet blev bättre än jag hoppades, och eftersmaken är väldigt god.
Om jag ska sammanfatta: ett strålande bemötande, ett arbete med hög kvalitet och en trygghet man inte ser varje dag. Min tacksamhet är stor och skulle utan tvekan rekommendera dem till den som prioriterar kvalitet, ansvar och omsorg. Tack för allt ni gjort, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Sollentuna Fotterapeut.