Jag upplever att firman är utmärkt, och har bara gott att säga.
Jag vill framföra ett stort och varmt tack till teamet. Redan från starten kände jag mig omhändertagen och lyssnad på, omhändertagen på riktigt. Dialogen har varit tydlig och respektfull hela vägen, med föredömligt snabb återkoppling när jag hade frågor och ett tydligt engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för Fotterapeut Haninge.
Det känns att teamet jobbar med yrkesstolthet och hänsyn; varje detalj har hanterats med noggrannhet och integritet. Arbetet var välkoordinerat och resultatet blev utmärkt. Det största pluset var förmågan att vara initiativrika och pålitliga. De invände inte mot tempo utan drev arbetet framåt, kom med värdefulla inspel och såg till att inget glömdes bort. Jag kände mig trygg genom varje steg, som att jag hade en pålitlig partner vid min sida som verkligen sätter värde på både relationer och kvalitet. De levererade enligt plan och adderade den lilla extra omtanken som betyder mycket.
Alltid samma höga kvalitet.
Jag uppskattar verkligen särskilt hur de balanserar proffsighet med värme. Samtalen har alltid varit smidiga, raka och fina. Jag känner mig sedd och viktig; att det inte bara handlar om att bli klar utan att göra rätt och göra det bra. Utfallet överträffade mina förväntningar, och intrycket består.
Sammanfattningsvis: ett bemötande i toppklass, ett genomtänkt och gediget arbete och en pålitlighet som inger förtroende. Jag känner stor tacksamhet och rekommenderar dem gärna vidare till den som vill ha kvalitet, ansvar och genuin omtanke. Tack för den fina insatsen, ni betydde verkligen mycket när jag behövde hjälp med Haninge Fotterapeut.